Bytte av telefoniløsning

Kjære kunde. Vi skal i uke 48 skifte ut vårt telefonisystem til Netcom Trådløs Bedrift. Dette for å bedre vår service til dere.

I denne overgangen kan det by på noe problemer – men vi ber dere som kunde å være tålmodige. Hvis det oppstår problemer med å få tak i oss, vennligst send en epost til kundesenter@autotransport.no

 

ALTERNATIV BEREGNING AV AVGIFTER- INNLEGGING VED VISNING

Pga tollvesenets regler rundt alternativ beregning på biler, må dette gis beskjed om til spedisjon FØR bilen kommer til Norge. Dette legges inn av Statens Vegvesen ved godkjenning av biler som blir forhåndsvist i Drammen.

Etter at vedtak er utstedt kan dette kun endres enten ved registrering over skranke på lokal Trafikkstasjon eller ved å melde endring til oss hvor vi  melder videre til Drammen Trafikkstasjon som kun utfører slike endringer fredager.

Ved registrering på tollkredit/Autoreg har man ingen angrefrist ang. beregningsmetode, derfor er det svært viktig at riktig vedtak er i hende ved registrering.

Forsinkelser i spedisjonstjenestene

Det er gjort en del endringer på datasystemene vår i helgen. Dette har medført forsinkelser i spedisjonstjenestene. Problemene langt på vei løst, men det vil ta litt tid før vi er à jour.

Vi beklager eventuelle ulemper dette medfører for deg som kunde!

2005 | 2006 | 2007 | 2010 | 2012 | Januar - Desember

COC-sertifikat fra 01.01.2012

05.01.2012

Alle biler importert fra Sverige må ha COC-sertifikat fra 01.01.2012

Sentralbord: +47 32 24 25 50

Vakttelefon: +47 90 60 68 60
Vakttid lørdag og søndag 10-16

Telefaks:
Økonomi: +47 32 24 25 59
Kjørekontor: +47 32 85 88 31
Spedisjon: +47 32 24 25 95

Mail:
Økonomi: økonomi@autotransport.no
Kjørekontor: kjorekontor@autotransport.no
Spedisjon: spedisjon@autotransport.no

DeutchEnglishNorwegian Choose language

Webpublisering og webdesign med Siteman CMS
OJT AS | Postboks 525 Brakerøya, 3002 Drammen - Besøksadresse: Lierterminalen, 3400 Lier
Innholdsoversikt

Topp